Look who's talking 'Denim Dan'! You look like the President and CEO of Levi-Strauss!

Nu ska jag snart bege mig ner till Almedalen med underbara Yvonne. Där ska vi ligga och sola hela dagen och bara njuta. Först har jag dock ett litet projekt. Jag behöver jeansshorts! Hittade ett par schyssta på Weekday (surprise, or not), men var lite för pank då redan... Sen trodde jag att jag hittade snygga på H&M:s damavdelning på rean. När jag fick på mig dem i omklädningsrummet visade det sig att det var en jeanskjol... inte riktigt det jag sökte kände jag. De på MQ är för långa och fula. Så nu blir det fram med gamla jeans, och fram med saxen så ska vi se vad herrn kan åstadkomma!


Mina gamla favoritjeans från H&M för typ 5 år sen. Nu ska vi se om det blir något klipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0