I'll see you Sunday night. Don't disappoint us. And by us, I mean you and me.

Jag kommer nog presentera veckan i lite konstig ordning. Just för att jag inte orkar ta kort på shoppingen just nu.
I lördags var vi i alla fall ute. Jag, Jonna, Madde, Patrik, Henrik och min nyfunna vän Jakob. Zipper fick det bli efter en förfest hos Jonna. Jag har till och från hatat Sthlms gayliv men just nu är jag så sjukt nöjd med det så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
    Jonna och Madde fick ont i fötterna och jag skrattade massor åt en tokig liten nybliven 18-åring som sprang omkring helt själv som ett barn i en godisbutik medans han brorsa och dennes flickvän satt och kollade på.
    Tjejerna drog hem och vi var kvar kanske 30 minuter till innan jag och Jakob drog oss ut till Jonna vid Karolinska. Stackars karl'n fick sova 2 timmar innan han skulle upp och jobba. Skylla sig själva.

Snott lite bilder från Madde. Tack:D



Kvällens outfit:
Jeans - Cheap Monday
Vitt linne - MTWTFSS Weekday
Nätlinne - MTWTFSS Weekday
Jeansjacka - Levi's
Halsband - Zoul
Armband - H&M
Skor - Jimmy Choo for H&M


Kommentarer
Postat av: Robert W. Loos

Robert Willy Loos gillar detta.

2010-05-19 @ 00:01:49
URL: http://robertloos.se
Postat av: Erik

Riktigt snyggt halsband!

2010-05-25 @ 21:52:04
URL: http://metrobloggen.se/hmstylebyerik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0