Yea I put on my white shoes and black jacket and dance like John Travolta.

Pratade precis med min chef. Hon sa att vi har fått in en sjukt snygg skinnjacka på Emilio. Så nu måste jag skynda ner på stan och kolla in den:D Tydligen lite "Danny Zuko"-stil på den. Det är ju alltid trevligt. Verkar som att det kommer droppa in väldigt mycket snyggt nu under förvåren:D
Ska även kolla efter min snygga H&M-väska åt stackars Robert som inte har fått tag på någon. Det är så roligt med den här ön... de snygga grejerna går aldrig åt för att folk har så konstig smak. Eller så är det jag som har konstig smak...det vet jag inte.

And we're off!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Måtte det inte vara du som har konstig smak, Erik! :P

2010-01-14 @ 22:28:56
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0