It's just the chocolate I have to avoid in these, darling. I'm alright with the pastry.

Nu sitter jag i en soffa i Piteå och äter romrussin och likörtryffel från det undra lagret. Va? Det där lät inte riktigt rätt. Men det är faktiskt sant. Flyget landade i Luleå igår runt tre och kunde inte ens köra in till terminalen för att det var sån storm. Sen taxi in till Luleå busstation och vidare med buss till Piteå. När jag kom fram tog Robert med mig hem och visade hur snällt han hade sparat alla chokladbitar han inte ville äta själv. Han är för go! Duchade precis och nu luktar jag som en hel julafton. Hans duschtvål är kanel/apelsin. Christmas all year round.
För övrigt så älskar jag Max nya reklamfilm! Med ingen mindre än Maria Montazami. Haha! Helt fantastisk som alltid!

Nu är all choklad slut och jag väntar på att han ska få lunch så att vi ska gå och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0