Everybody's there, everybody! Big names, you know. Chanel, Dior, Lagerfeld, Givenchy, Gaultier, darling. Names, names, names. Every rich bitch from New York is in there.

Sitter och känner mig som en riktig storstadsmänniska. Precis beställt in en 12-bitarssushi som jag ska avnjuta i väntan på att båtbussen ska gå. Var nära på att beställa ett glas vin också. Det kanske ännu kommer. Jag skulle nog trivas att bo i typ New York och glida omkring i den här stilen.
Har haft fyra supermysiga dagar med Robert i Piteå men nu är det dags att åka tillbaks till Robinsonön. Hoppas jag blir utröstad snart. Piteå kan vara det kallaste jag varit med om. Det var som kallast -25 grader. Så att det riktigt gjorde ont att gå ut.
Har även fått mina fördomar besannade om Norrland. När bussen rullade in i Piteå så åkte den föbi en Nissanbutik. Där inne stod det inte bilar. Nej, det stod snöskotrar. Och i fredags när jag gick till ICA och skulle handla så hade någon tagit sparken till affären och parkerat den utanför. Hur absurt är inte det?

Rösta ut mig tack

Kommentarer
Postat av: luce

jag döööör av skratt!! kan någon rösta ut mig ur den här hålan också!?! pleaaase!? love u eric sjoulin:)

2010-02-01 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0