Shouldn't you be making brownies for your nerdy friends?

Förberedelserna i Örnsköldsvik är i full gång. Artisterna har satt igång med sina första genrep och jag känner mig helt naken, nervös och exposed. På lördag börjar det och sen är det folkfest i sex veckor framåt. Jo, jag är nog lite väl nördig när det kommer till Melodifestivalen men det är vad som får den här tiden på året att bli överlevbar.
I förrgår fick jag till slut tag på biljetter till finalen i Globen. Två platser på parkett för 1200 kronor styck. Inte så farligt ändå. Ska gå med älskade Anna och i år ska vi äga globen ännu mer än förra året! Jag exploderar snart av spänning! Så på måndag bär det av till Gustavsberg för att hämta biljetterna. Can't wait.
Hur mycket längtar jag till att höra bidragen på lördag? Jag har redan bestämt mig för att heja på Jessica Andersson och Linda Pritchard. Men vem vet... det kanske ändras!

Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du e så söt. Hoppas rätt låt vinner. Skulle vara skoj om Sverige fick vinna allt. Kram

2010-02-05 @ 01:19:35
Postat av: Robert W. Loos

svar: nej, det var inte riktigt så jag menade.

2010-02-05 @ 23:45:45
URL: http://robertloos.se
Postat av: Robert W. Loos

vilken skam att inte Linda Pritchard gick vidare!

2010-02-07 @ 01:51:59
URL: http://robertloos.se
Postat av: tomkoppbytplatsbytplatsbytplats!

Folkfest? Kan varit dagens överdrift ;) Men du är så fin när du verkligen gillar nåt, hoppfull och alldeles...alldeles underbar....

2010-02-13 @ 14:55:29
URL: http://shoegal.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0