Jeff Banks and Selina Scott couldn't even get a ticket, darling.

...53 minuter senare.

Nu åker jag tillbaks till Slussen. Men jag har en jätteklump i magen. Inte av anledningen jag var rädd för dock. Tänk om biljetterna är fake? Tänk om jag precis har lagt ut 2400 kronor och sen kommer till biljettluckan i Globen och de säger att jag inte kommer in. Vad gör jag då? Kommer ju bryta ihop.
Ringde Ticnet och hon sa att hon inte kunde kolla dem utan att det är en risk man får ta när man köper i andra hand. Gäller bara att vara på plats riktigt tidigt ifall det skulle skita sig totalt.

Nervous breakdown!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ere jidderplåtar så kom ihåg var brevlådan bor....:-)

2010-02-08 @ 23:42:22
URL: http://bloggclasse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0