It's only a fashion show, and you've had six months to prepare it. I mean, why is everything always so hysterical?

Nu sitter jag på bussen mot Gustavsberg. Det känns förvånansvärt bra faktiskt. Trodde det skulle kännas lite jobbigt. Det är ju trots allt mer eller mindre bussen tillbaks till helvetet. Men jag har ingen klump i magen och inga sånna känslor är med mig över huvud taget. Två tummar upp!
Ska hur som helst hämta biljetterna till Globen. Mötte upp Anna precis och fick 1200 kronor av henne. Så snart finns det tre väldigt nöjda och glada männiksor i Stockholm. Två som ska på melodifestivalen och en som är rik.
Lördagens deltävling ska jag nog knappt kommentera. Vad hände? Skitprogram säger jag bara! Men då kan det bara bli bättre de kommande veckorna. Hur kunde inte Linda gå vidare? Jag fattar inte alls.
Öppningsnumret däremot. Tre sjukt snygga schlagerdrottningar kommer ut och river av låten som handlar om mitt liv? Det kunde ju inte bli bättre. Galet bra. Kan nog till och med vara den bästa öppningen någonsin. Hoppas vi får fotsatt samma kvalitet. Dessutom var Meltzer grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0