Every day's a fashion show for these people.

Gårdagen var helt galen. Var först och skulle se Textilhögskolans visning men när vi kom det var det lista. Jag går fram och säger mitt namn och blir insläppt ändå. Men inte mitt sällskap. Jag fortsätter in och ska bli placerad. Då ser jag på listan att det inte är mitt namn utan en viss Erik Sjördin. INTE Erik Sjölin. Mannen råkar tydligen vara designer på H&M. Klart man blir insläppt då. Jag blir placerad på second row och sitter och njuter av min första stängda visning, som för övrigt var helt fantastisk.
På kvällen gick jag, Jakob och hans väninna Malin på Carin Westers öppna visning. Sjukt mycket folk och sjukt snygga kläder. Hennes kollektion kommer definitivt finnas i min garderob i vår. Can't wait!

I love fashion week!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0