You see all these faces? They match mine. No, boys, there won't be any war.

En dag i Sthlm avklarad. Var en trevlig utbildningsdag med massa nya trevliga ansikten. Jag älskar verkligen att träffa nytt folk. Det är bland det roligaste jag vet. Hoppas det är någon man springer på igen någon gång.
    Sen blev det snabbshopping på stan. En stickad tröja från Emilio, en jeansskjorta från Topman, en t-shirt från Pour Homme (älska!) och en ny scarfsak från Topman. Scarfen är grym. Rosa och orange. Erik Sjölin likes this!
    Nästa Sthlmsresa blir på fredag morgon klockan sju och då ska jag shoppa, träffa mina älskade vänner och träffa en ny kontakt! Mycket spännande.

Till er alla från mig, den bästa reklamfilmen från ICA någonsin:



Kommentarer
Postat av: Jonna

Alltså jag DÖR varje gång jag ser den där reklamen. Den e ju sjuk!! Hahahaha

Ses på fredag baby <3

2009-10-14 @ 23:12:20
URL: http://baishali.blogg.se/
Postat av: Lucy

Hahahahahahah! neelliiee!! Skrattar ihjäl mej!

2009-10-15 @ 12:48:20
URL: http://nightlife.se/lucyfermano

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0