You know I have an idea for you. Why don't you go be a star in Belgium?

Nu har jag blivit kär. Finally! Problemet är bara att jag har blivit kär i en höstkollektion. Jag har aldrig sett så snygga kläder och skor och jag vill ha allt! Nästa problem är att kläderna är så fruktansvärt dyra att det är som en kniv i hjärtat varje gång jag ser vad sakerna kostar. Vad sägs om en jacka för runt 20 000. Nej jag tror inte det passar mig riktigt. Ändå måste jag ha minst ett av deras plagg. Helst tre plagg och ett par skor.
    Designern heter Ann Demeulemeester och kommer från Belgien. Hennes första kollektion kom ut 1987 och första kollektionen för män visades upp i Paris 2005. Jag dör så snygga kläder det är.

Om nån vill köpa en spontanpresent till mig i höst så kan ni satsa på nåt av detta:


Kommentarer
Postat av: Moa

Alltså, asiaterna är ju lite mer fashion-minded än vad vi är... leta kopior på asiatiska nätbutiker?

2009-10-08 @ 05:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0