You are young. Life has been kind to you. You will learn.

Tänk va alla har skaffat förhållande helt plötsligt. Var och varannan tycker jag har skaffat karl eller fruntimmer. Folk förlovar sig o de gifter sig. Skaffar barn och flyttar ihop. Jinx anyone?

I helgen är det tänkt att jag ska åka till Sthlm. Det konstiga är att jag knappt har någon lust längre... varför är det så? Däremot har jag lust att träna. Tycker verkligen att det har blivit sjukt kul att vara på gymmet. Känna att man gör något o sliter tills svetten lackar Sen beger man sig därifrån, och poff, så är jag uttråkad igen.

Glöm inte att MQs REA startar imorgon. Jag vet iaf vad jag ska köpa redan! Har väntat sen skjortan kom att det skulle bli REA på den. O nu äntligen är det dags.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hjärtat, kom till Stockholm så kan vi snacka skit om alla som tofflar efter andra ;)

Du vet att du alltid är välkommen här, och jag saknar dig varje dag! PUSS!

2009-10-13 @ 23:14:54
URL: http://baishali.blogg.se/
Postat av: Sis

Ah, därav den något dämpade reaktionen på min nyhet vid middagsbordet.

Ses imorrn, nanna sött.

Puss

2009-10-13 @ 23:28:45
URL: http://sisolainen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0