The only thing better than hairspray. That's me.

Jag har kommit in i någon slags musikaltema. Såg tre musikaler igår och en idag. Jag vill leva i en musikal. En feelgoodmusikal då förstås. Hairspray. Det kan mycket väl vara en av de bästa i sin genre. Hur härligt hade det inte varit att vakna och springa ut på gatan och sjunga 'Good morning Baltimore'? Leva bland massa färg, underbar musik, snygga kläder och Zac Efron. Ja det kanske är där jag hör hemma. Jag skulle vinna Mister Teenage Hairspray contest. No doubt about it!

Kommentarer
Postat av: Markus

Jag har "Good morning Baltimore" som min alarmsignal =)... blir typ glad av att vakna... eller nått. :)

2009-10-09 @ 18:04:06
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0