It's the times. They are a-changin'. Something's blowing in the wind. Fetch me my diet pills, would you?

Jag kan verkligen inte svälja piller. Inte ens en alvedon delad på mitten går ner. Måste typ mala dem till mjöl och sen dricka vatten för att få ner dem. Har börjat äta omega 3. Det är bara att tugga på. Det blir folk tydligen äcklade av. Men vadå? Det smakar typ som sushi. O sist jag kollade var inte sushi äckligt.
    Däremot har jag stött på ett problem. Mina 'en om dagen' piller är borta. Halva burken var kvar men nu är de helt borta. Jättetråkigt. Skulle kurera mig med massa vitaminer och mineraler nu som en del av 2.0. Nu får jag lätta på plånboken o köpa en ny burk. Vem är tjuven?
    För övrigt tryckte jag i mig 200 gram Marabou Schweizernöt idag. På knappt 5 minuter. Sen fick jag en liten släng av ångest. set var 1120 kalorier! Holy Macarony! Var tvungen att gå till gymmet på min fridag och träna bort c:a 700 av dessa som straff.

Nu ska jag lyssna lite på Queen innan jag sover. God natt Sverige

Kommentarer
Postat av: Hanne

oh Ärik, have mercy on me. nästa gång får du mer än gärna skänka 1120 maraboukalorier i dess renaste form till mig. du får seriöst inte ha ångest så smal du är. och det där med omega 3 och sushi, varför inte bara äta sushi istället? och nu kom jag på vad jag vill äta på fredagkväll. SUSHI!!! finns det något bra ställe här på landet eller har det inte kommit hit ännu?

2009-10-07 @ 23:47:55
URL: http://enossler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0