You're terribly late, you know. Naughty.

Nu ligger jag på jonnas soffa på Skånegatan, Södermalm. Idag är planen att shoppa med Alexander, men efter flera timmars väntan igår så slutade det med att nästan hela budgeten shoppades upp. Typiskt mig. Så jag får väl kolla på när han köper massa snygga saker.
    Mitt bank-ID har dessutom helt plötsligt ändrat lösenord. Bara jag inte har blivit hackad o blivit av med alla mina pengar för lägenheteten. Då kommer jag börja gråta
    Nu har jag suttit i telefonkö till banken en bra stund. Sitter och smsar samtidigt. När jag äntligen är först i kön så ska jag stänga ner smset. Klickar på fel knapp och lägger på samtalet istället. Skjut mig. Bara att börja om...

Kommentarer
Postat av: Pierre

Det är inte lätt när det är svårt ^^

2009-10-20 @ 10:49:11
URL: http://blog.pierrejohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0