Tell me something, my friend. You ever dance with the devil in the pale moonlight?

Snart börjar kanal 5s nya satsning. Ullared. Någon slags fortsättning på det typiska svenska. En fortsättning på charterhjältar och färjan.
    Vad jag skulle vilja se är Maria Montazami på Ullared. Det vore något. Valiumkvinnan på en av Sveriges hetsigaste platser. Det skulle bli galet. Jag hoppas på ett framtida samarbete mellan tv3 och kanal 5.
    För övrigt närmar jag mig Zumbapasset på torsdag. Börjar bli redigt nervös. Samma kväll som jag hade bokat på mig på passet så satt jag i en timme och kollade på zumba på Youtube. Sen hittade jag linedancelektioner så då blev jag mer taggad på det. Så om någon vill lära sig det: Hojta till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0