Söndagsbloggen

Oj... har inte skrivit på över en vecka... illa illa. Har varit en ganska galen vecka måste jag säga. Hunnit med att vara i Uppsala, Eskilstuna, Askersund, Örebro och stockholm. Hunnit med en födelsedag och tre helt galna festkvällar. Blivit gråhårig, transat och näckat på stan.
    Kort sammanfattning:

Veckans låt: Tingaliin


Veckans pryl: Rulltrappor. Så skönt att slippa gå


Veckans i-landsproblem: När rulltrappor inte fungerar. Skjut mig

Veckans tanke: Jag ska bli så brun som jag aldrig varit förut

Veckans bubblare: Veckans nakenchock. Utan tvekan Erik, Kajsa, Mathilda och Amanda i Gamla Stan


Kommentarer
Postat av: Geri Halliwell

Haha! ÅRETS Nakenchock vill jag nog kalla det.. =)

2009-05-04 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0