Söndagsbloggen på en måndag

Nu är jag lite sen med det här. Men ni  som känner mig vet att det är sån jag är. Helgen har löpt på ganska fint. Nyktert och frossandes. Igår fick jag paltkoma efter brunchen. Hade så ont i magen att jag kände att jag aldrig ville äta mer. Drack säkert två liter hallonsmoothie och åt hur mycket som helst. Som grädde på moset åkte jag och tjejerna till Patricia och åt. Jag beställde en Caesarsallad för att jag inte orkade äta. Men det slutade ändå med att jag åt upp resterna av Jonnas oxfilé, pommes och bea, samt Klaras kycklingfajitas. Paltkoma igen.
    Summering av veckan:

Veckans låt: Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag. (Min & Annas)

Veckans pryl: Datorn. Den har varit mitt fönster ut mot verkligheten den här veckan.

Veckans i-landsproblem: Det finns så mycket mat att jag knappt orkar leva

Veckans citat: Lucy luktar på fattiga riddare på brunchen och utbrister: "Oj gud! Det är ju som en bulljävel!"

Veckans tanke: Fantastiska vänner gör mitt liv.

Veckans bubblare: Veckans döddsynd: Frosseri. Seriöst jag har ännu ont i magen.

Nu ska lägenheten tömmas. Älskade Elin och Jonna kommer och hjälper mig rensa lite. My pearls!

Kommentarer
Postat av: Mia

Och jag sitter här hemma på ön och väntar på dig med öppna armar!

2009-05-11 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0