Sol

Nu ligger jag ute i solen o steker igen. Ska bli så brun... helt fantastiskt brun har jag tänkt. Det är inte ens juni o jag tycker redan att jag har fått ganska bra med färg. Men när jag stod och beundrade mig själv i spegeln för en stund sen så såg jag något förskräckligt... det såg ut som fräknar. Det är inte okej! Får be till Helios att han inte gör så mot mig.
    Jobbet går skitbra... Men har lyckats handla för alldeles för mycket redan... suck. Men jag behövde fräscha upp garderoben. Kanske inte så bra för plånboken... men min rabatt är skonsam.
    Har börjat komma igång med träning också. Idag blir det spinning 75 minuter. Jag kommer avlida. Timmespasset förra veckan fick mig att svettas från ställen jag inte visste det var möjligt att svettas från.

Well det var en liten update från Visby:)

Kommentarer
Postat av: Luce

Hahaha.. DU e juh så rolig! :D PUSSSSSS!

2009-05-29 @ 15:33:43
Postat av: Tina

Är du tillbaks i Visby igen?

2009-05-29 @ 18:17:19
Postat av: Stefan Bengtsson

Underbart med varm sol :) Här är det kallt och trist. Hade gärna solat mig jätte brun med dig :P

Kram!

2009-06-05 @ 12:28:17
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0