Kvinnan i mitt liv

Kom precis hem från ett av mitt livs största upplevelser. Ikväll spelade Beyoncé i Globen. Jag tror inte jag kan beskriva hur det var. Det överträffade alla förväntningar. Det överträffade Tina Turnerkonserten som jag trodde för alltid skulle vara det bästa jag sett. Det överträffade nog ta mig fan allt.
    Kvinnan är så snygg att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det är helt sanslöst. Hon ser ut som en gudinna som stigit ner på jorden för att frälsa oss odödliga med sin underbara röst. Det värsta är att hon är snyggare nu än vad hon var när hon var här med Destiny's Child och hon är snyggare i verkligheten än på bild. Jag lovar att hade jag fått chansen så skulle det vara no more gayness for me. Jumalauta!
    Eftersom jag inte ens kan få fram mina känslor muntligt så kan jag ännu mindre få ner dem på papper. Men hon är kvinnan i mitt liv.

Beyoncé - Je t'adore


Kommentarer
Postat av: sis

hon är verkligen äckligt snygg alltså! och en person som lyckas vara snyggare i verkligeheten än på bild, har verkligen lyckats.

älskar dig kära bror!

puss

2009-05-15 @ 13:18:51
URL: http://sisolainen.blogspot.com
Postat av: Karin

helt enig med sis! hon är bländande vacker... nu stör det mig ännu mer att jag inte var där :(

älskar er båda mina små älsklingar!

puss

2009-05-17 @ 19:43:25
URL: http://shoegal.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0