Kärlek

Kärlek är helt otroligt. Jag vet inte vart jag ska börja. Jag och Linnéa har kollat på Sex and the City -The Movie ikväll. Vi blev irriterade båda två. Jävla snuttiga kärleksfilmer. Det blir ju bara skit till slut i verkligheten. I filmer säger de alltid: Det här är ingen film, i verkligheten slutar det inte lyckligt. Men likt förbannat så är alla lyckliga i slutet. Men här ligger jag nu och tänker att det är ju tydligt att kärlek är skräp. Kanske inte för alla, men för mig.
    Sitter och lyssnar på diverse låtar med Queen B. En del försöker jag verkligen ta till mig. Försöker låta dem ge mig någon slags styrka och lugn. Men jag lyckas ändå vända var enda text så att jag tänker på Fredrik. Varenda film, varenda låt, i stort sett allt jag ser och gör får mig att tänka på honom på ett sätt eller annat. Det stör mig. Jag vill bara vara stark och inte tänka på det alls. Bara gå vidare. Men det går inte.

Jag står still

Kommentarer
Postat av: sis

det är jättejobbigt det där...just att man kan relatera allting, tror man i alla fall...sen beror det där såklart på vilket sinnestillstånd man är i...hade du inte varit kär nu så hade du istället hittat andra saker i låtar, filmer etc...det går över, jag lovar...lite som en sjukdom ;P

och kom ihåg, det bästa sättet att komma över en kille är att komma under en annan ;)

vi ses ikväll älskade bror!

puss puss puss

2009-05-21 @ 10:32:39
URL: http://sisolainen.blogspot.com
Postat av: Madde

Hej Erik! Du kommer klara av detta, kom du ihåg när du tröstade mig förra året, tog ju ett bra tag att glömma men det KOMMER gå över, vet exakt hur känslan känns när man saknar o tänker på gamla minnen. Men den bästa medicinen är sina vänner.. Usch dessa Fredriks alltså =) Puss o kram /Madde

2009-05-25 @ 11:02:03
URL: http://tickle.blogg.se/
Postat av: Lisa i Nyköping

Jag tänker på dig, älsklings Erik! Sänder ut massa kärlek och styrka från Nyköping bara till DIG! PUSS

2009-05-25 @ 23:09:00
Postat av: Stefan Bengtsson

Jag förstår precis vad du går igenom. Gör precis samma sak själv... Man brukar säga att efter ett "riktigt" förhållande kan det ta uppemot 6 månader innan det börjar gå över helt. Så tyvärr är det bara att fortsätta bita i det sura äpplet, men glöm inte att en dag vänder det även för dig :)

Kram



/Stefan

2009-05-26 @ 16:26:13
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0