Adoption igen

Nu ska jag adoptera ett barn till. Vill ju redan ha den lilla koreanska flickan. Men jag har alltid velat ha ett mulattbarn eller ett afrobarn. Nu har jag hittat den sötaste ungen! Okej jag är lite störd och sitter och kollar på klipp här och där i stort sett hela tiden. Dessutom lägger jag upp klippen här. Det ska bli min nya grej tänkte jag. Man måste ju ändå dela med sig.

Natalie Okri heter hon, världens gulligaste barn. Fast snart heter hon ju Natalie Sjölin förstås. Once again, enjoy!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, henne vill jag också ha! ;) Så söt hon är! Kan vi ha delad vårdnad om henne??

2009-05-18 @ 23:54:58
URL: http://idarorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0