Själ

Tänk vad solen kan göra med en människa. Så fort solen återvänder och snön försvinner så känns livet lätt. Själen liksom tinar upp igen. Äntligen dags att frosta av.
    Joni Mitchell ljuder i högtalarna, solen skiner och skatteåterbäringen klirrar till otroligt skönt. Jag kan förstå Broder Tuck i Robin Hood när han skriker: "Prisa Gud! Skatteåterbäringen är här!". Jag var nöjd med förra årets som gav mig en helt fantastisk resa till London. I år blev det ännu mer. Det borde hamna på sparkontot...men kanske lite till att slösa också. Konsumtion är också bra för själen.
    I påsk blir det en hel vecka hem till Gotland. Med massor av underbara vänner. Tänk vad livet och känslorna kan slå om på bara några dagar. Fantastiskt!

Alltså kommer vi fram till att vänner, familj, sol, pengar och bra musik gör livet värt att leva?

Kommentarer
Postat av: Sara

Svara gärna på dagens fråga på min blogg: Har du någon gång fått IG på ett prov?

2009-03-26 @ 14:04:54
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: sis

det stämmer! <3

2009-03-26 @ 18:54:27
URL: http://sisolainen.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh, hoppas verkligen att jag är hemma så jag kan få träffa dig!

Saknar massor!

2009-03-27 @ 10:29:07
URL: http://miagronqvist.blogspot.com
Postat av: Sandra

Oh my gosh, ännu mer?! wihoo! prisa gud! Gör en insats för Sverige och konsumera oss ur lågkonjan ;)



Hoppas du mår bättre vännen, puss på dig

2009-03-27 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0