Valet

Jag blir tokig på EU-valet. Fattar typ ingenting. Nu framstår jag som blåst men det är jag inte. Jag har läst på lite nu och fått hjälp av min politiskt aktiva kamrat jocke. Det kanske har klarnat lite...men inte mycket. Gjorde testet på DN nu och gick igenom alla partiers svar fråga för fråga... jag kommer alltid vara blå. I ett vanligt val är jag folkpartist, men i EU-valet så kommer det bli piratpartiet... men va fan vet egentligen jag. Ska nog låta bli att uttrycka mina starka politiska åsikter här ifall fel personer läser den. Men vi har haft en del diskussioner i Askersund med Lucy, hennes syster och hennes svägerska.

Vem vet vad som händer?

Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0