Mr. Mystery

Varför är man en fegis egentligen? Jag blir ju irriterad på mig själv.... Hittade en karl på båten igår men vågade inte prata med honom såklart... så det är dags för en liten efterlysning lite här o där

Gotlandsfärjan den 28/6 kl 21.05 från Nynäshamn. Du hade svart hår, lång lugg. Ett svart linne och en svart luvtröja med lite färglada streck på. Du satt med en äldre, skäggig man som jag tror var proffessor på Uppsala Universitet. Du kollade på mig, jag kollade på dig....i ungefär tre och en halv timme. Sen åkte ni till Burgsvik med 10an... Tror du hette Simon... o dessutom har du en Panda fastklistrad på din bärbara dator...

Vem är du? I need to find you... kanske nån annan som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0