This could be the death of an entire way of life, the end of an era...

Då var det dags för årsskifte om några timmar. Har jobbat fram tills nu och om en timme drar jag ner till Munken och fortsätter arbetskvällen där.
Är lite sugen på att göra en likadan årslista som jag gjorde förra nyårsafton... så här har vi den nya:

Priset för 2009-års bästa film går till... Baksmällan. Rolig film och eftersom jag inte har haft många fler filmupplevelser i år så blir det nog den.

Priset för 2009-års bästa låt går till... Black Eyed Peas - I gotta feeling

Priset för 2009-års bästa TV-serie går till... Glee

Priset för 2009-års största mediapersonlighet går till... Maria Montazami. Ingen tvivel om saken

Priset för 2009-års hunk går till... Alexander Hugosson. Seriöst... killen har allt. Världens snällaste. Galet snygg och utan tvken den bästa klädstilen på väldigt länge. Tätt följd av Erik Grönwall från Idol!

Priset för 2009-års "varför har jag glömt det" går till... Christian Siriano

Priset för 2009-års mest uttjatade händelse går till... Svininfluensan

Priset för 2009-års mest fruktade comeback går till... Shakira

Priset för 2009-års bästa semesterort går till... Visby

Vad ser jag då mest fram emot med 2010?

-Alice i Underlandet
-Glee
-Desperate Housewives

Gott nytt år allihop! När jag skriver igen så är det världens bästa 2010!

Kommentarer
Postat av: Markus

Erik.... kolla nu har du din chans: http://perezhilton.com/2010-01-11-feeling-full-of-glee



Good luck ;)

2010-01-19 @ 01:58:46
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0