Don't be afraid to make a fashion statement, people.

Jag är så dålig på att uppdatera här. Idag kom mitt paket från H&M. En fakepersianpäls. I love. Den är en aning bred över axlarna men det struntar jag i! Sen kom mina fantastiska paisleymönstrade gråsvarta sammetsbyxor. Också helt fantastiska och glammiga till tusen. Dock ser låren tjockare ut än vad de är egentligen... men det får jag väl också stå ut med. Två par fantastiska skor från Jimmy Choo. Ett par var lite stora men det får jag väl lösa med extrasula. En mönstrad kavaj med lite brodyrstruktur, också nice. Och en skjorta med lite typ volangkrås. Den skulle vara svart men skulle nog påstå att den är mörkgrå. Är hursomhelst nöjd som fan! :D



Jag vill ha västen! Någon som har en i sl. 44 eller 46 att sälja till mig?
De grå Jimmy Choo-skorna kommer i nästa leverans:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0