And I think you'd better give your face back to the second hand shop you got it from.

Idag har jag shoppat ännu mer. Åkte ut till Slite efter ett tips om halva priset på Björn Borg-skor. Jag vet... Slite? Men ibland får man offra sig. Tänkte att eftersom bönder inte förstår mycket om mode så borde det ju finnas riktiga fynd kvar. Dock berättade ägaren att stockholmarna köper där på sommaren så jag hittade inte mycket i min storlek. Jag hittade ett par snygga skinnstövlar som jag köpte iaf. Inte så höga som jag ville ha, men ändå en bit på väg. De kostade 599 kronor på REA och hade kostat 1100 ordinarie. Så det var ju okej. Butiksägaren var till och med så vänlig att hon slängde med skofett som jag kan använda till alla mina nya skor. Sweet!
Sen var det dags för lite second hand shopping. Hittade en typ svart skinnportfölj för 40 kronor och en jättestor svart skinnresväska för 30 kronor. Helt opraktisk utan hjul och jättetung. Men sjukt snygg, så det får jag leva med!

Bilder kommer:)

Kommentarer
Postat av: Markus

Haha härligt, låter som en lyckad shoppingrunda ändå ju ;)

2009-12-30 @ 02:30:27
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0