The light concealing cream goes on first. Then you blend, and blend, and blend. Blending is the secret.

Jag avskyr att vakna. Man smakar äckligt i munnen, mår illa och ögonen hänger. Dessutom sa Robert att jag inte skulle vakna alls idag. Det har cirkulerat en mygga i mitt rum inatt. Trodde att den skulle tömma mig på blod. Men jag vaknade, dessutom utan myggbett verkar det som.
    Jag avundas Törnrosa. Jag skulle också vilja sova i hundra år. Att sova är bland det bästa med livet. Okej, nu börjar jag vakna till. September som pumpar ut ur högtalarna hjälper till avsevärt. Jag vet inte ens vart jag ska börja angående September. Har bara positiva saker att säga. Grymt snygg stil, fantastisk röst, sjukt bra låtar. Och bara kolla på henne, hon är Sveriges snyggaste kvinna.
    Igår blev det inte Titanic som tänkt. Såg Edward Scissorhands istället. Tim Burton - The Genius!

Vart är min telefon? Jag har köpt en ny men nu har det gått en vecka. Jag saknar den även fast jag inte har den...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0