The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return

Nu sitter jag på jobbet. Två timmar kvar o sen är det hemgång. Ikväll blir det Sweeney Todd och Big Fish (igen). Tim Burton, the master of the masters. Once again. Jag är verkligen på musikalhumör. Och på kärlekshumör. Igår såg jag Moulin Rouge. Älskade Nicole Kidman, en av mina absoluta favoritaktriser. Jag önskar jag levde i början på 1900-talet. Uppleva Moulin Rouge, gå uppklädd i frack, väst och fluga, åka med Titanic, bli förälskad och hamna i en livbåt med min älskade. Tänk va. Om livet ändå vore som på film, fast utan olyckligt slut som i både Moulin Rouge, Sweeney Todd och Titanic förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0