Självdisciplin

Jag är sämst i världen på att uppdatera bloggen. Dessutom har jag sämst självdisciplin. Skulle egentligen och gymma nu. Men vad gör jag då? Jag ligger i sängen med en Ben & Jerry's och svullar istället. Bra Erik, fantastiskt bra. Not.
    New York Super Fudge Chunk. Den är som magi. Chokladglass med bitar av vit och mörk choklad, pecannötter, valnötter och mandel. To die for? Yes m'am!
    Igår var jag hemma hos Emelie med girlsen och såg Big Fish. Sen drack vi glögg och lyssnade på O helga natt. Jag ville att det skulle börja snöa när jag tittade ut i gränden. Men vem försöker jag lura.
    4 lediga dagar hägrar och nu ska det ta mig fan gymmas seriöst. Har fått ett träningsschema av en vän. Beach 2010 here I come.

Nu blir det Ben & Jerry's och Titanic. Mycket bra!

Förresten... varför stavas disciplin så fult?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0