Condoms. Magnum Sized. And they're cherry flavored.

Det kommer upp reklam för de här numrerade kondomerna på min blogg. Jag tycker att de är fantastikst festliga. Har verkligen velat ha sånna. Nu när jag var uppe på Pride så fick jag två stycken av någon slags utdelare.
    För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det har delats ut 100 000 kondomer i Sthlm. Alla numrerade. Sen är det meningen att man ska skriva in och berätta vad som hände med just sin kondom.
    Problemet är bara det...vad ska jag skriva? "Min kondom låg i byrålådan och torkade ihop till en liten hög av damm" Hur kul är den berättelsen? Inte särskillt festlig vill jag lova. "Jag satte min kondom på huvudet och blåste upp den med näsan" Nej hu. Tragiskt.


Kommentarer
Postat av: Ä

Jag och pv fyllde min väska med sånna ^^

2009-09-12 @ 01:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0