Vår = Slut

Jaha ja. Då kom regnet och molnen och de beräknas stanna minst lika länge som jag.  Har hunnit få en hel del dagar med sol men inte utnyttjat dem riktigt lika bra som jag borde.
    Nu börjar jag verkligen få jobbegär. Vill ha ett jobb som jag trivs med och som jag känner mig glad av att gå till. Typ som Lekstugan var. Har sökt tre här på ön och det blir ytterligare ett imorgon. Sen har jag sökt ett uppe på fasta landet också. Jag hoppas bara för guds skull att de ringer från en viss butik och ger mig ett jobb. Please!
    Ikväll blir det ut och äta med familjen, igen. Beach 09, hej då. Jag som hade kommit igång så bra. Nu är jag mest igång med att äta.

This is Erik Sjölin, live from Visby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0