Söndagsbloggen

Då har en vecka till rullat förbi. Veckorna går så fort. Men andra halvan av den här har bara gått långsamt och gjort ont. Just nu är jag på botten igen, tidigare idag var jag iaf i höjd med havet. Känner mest för att bara ligga under täcket och försvinna. Jag vet att jag måste klättra uppåt igen, men väggarna är hala och hela tiden känns det som att det rasar mer och mer över mig.
    Imorgon är det dags för intervjun. Får dra på mig ett fakesmile och åka ner och charma byxorna av dem. Sen bär det av till flyget och sen åka ensam till Globen och se Tina Turner. Får se om jag går dit över huvud taget...
Dags för sammanfattning:

Veckans låt: Beyonce - Single Ladies (Put a ring on it)

Veckans pryl: Sällskapsspel. Satt och spelade 'Med andra ord' hela kvällen igår. Grymt trevligt

Veckans i-landsproblem: Varför finns inte mitt älsklingsvin på Systemet? Har man inte rätt att få tillgång till vätska längre?

Veckans citat: Emilie sitter i bilen och gnäller över män för två personer i framsätet. De orkar inte lyssna längre och börjar prata om bilar. En smartcar körbi och killen fram säger till Emilie: "En sån skulle du haft, en sån Smart Car". Emelie sitter ännu och pratar om män och svarar: "Vadå Smart Karl?! Det finns fan inga smarta karlar!"

Veckans tanke: Inget gör så gott men också så ont som kärlek

Veckans bubblare: Veckans roligaste: Får man skriva att tjockisar är roliga? Lou-Lou var med i Wipe Out och jag tror aldrig jag har skrattat så mycket när jag suttit helt ensam.

Så avslutar vi veckan som har gjort så ont som ingen annan men som också gett mig skratt och goa stunder med underbara vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0