Söndagsblogg

Då sitter jag här i sängen med datorn i knät igen. Min kropp lär vara så strålad att jag utsöndrar strålning själv. Det är söndag. Jag gillar inte söndagar. Söndagar betyder att vi ska återgå till vardagen och börja om igen. Visserligen är det ju söndag fast lördag idag. Eftersom morgondagan är måndag fast söndag. Men imorgon måndag/söndag måste jag ändå plugga hela dagen. Troligt. Nej.
    Jag ska med båten om några timmar. Gotland har varit fantastiskt. Jag älskar mina vänner. Gamla som nya. Är så glad för att jag har er allihop. O så älskar jag solen förstås. Det har bara varit en dag som det var dåligt väder. Det är ju fantastiskt. Vad som inte är fantastiskt är att jag ska tillbaks upp dit. Blä.
Liten veckosammanfattning kanske?

Veckans låt: Tina Turner - Nutbush City Limits

Veckans pryl: Piano. Har suttit och plinkat en hel del nu när jag har varit hemma. Gud så trevligt det är

Veckans i-landsproblem: Duschmunstycket här hemma sprutar vatten med sån dålig kraft att man knappt kan skölja av tvålen.

Veckans citat: Lucy frågar en kille på McDonalds kl 02.30 vart han köpt sin tröja för att vi vill kolla lite närmre på honom. Han svarar: "Lite här och där". Okeeeej?

Veckans tanke: Tydligen ska jag gifta mig. Det kom jag på på krogen i fredags. Stackars kille...

Veckans bubblare: Veckans kom-ut-ur-garderoben: Grattis! Vi har väntat sen du föddes och vi fick veta det i veckan. Att du inte har sett dig i en spegel på 21 år är fantastiskt bra jobbat ;)

Ja...vad ska man göra. Jag vill gå o se Tina Turner. Ska jag behöva gå själv eller? Kom igen nu! Join in!

And this is the way of Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0