Söndag igen

Då har det gått ytterligare en vecka. Var ute och åt med härliga vänner i onsdags. Efter maten hamnade vi i bingohallen och jag lyckades vinna 150 spänn. Bingo is the shit!
    Helgen har varit fantastiskt rolig. Kom hem till Gotland i torsdags och varit o ägt munken både fredag och lördag. Träffat massor av roliga människor och ätit massa mat. Måste träna. Mitt energiintag för tillfället är nog i högsta laget.
    Har diskuterat tjockisar med Mia och Linnéa. Även om jag inte är tjock så det syns så är min insida nog ungefär i samma viktklass som en fullvuxen valross. Och det är INTE trevligt. Såg du är vad du äter. Herre gud. Fattar inte folk eller? Skipper förespråkade dessutom att man ska kräkas upp det man har ätit så går man ner i vikt snabbare. Haha hon är skön.
    Igår på munken tömde jag mina jackfickor på bänken vid garderoben. Tjejerna bakom tyckte att det var lite väl mycket prylar och sade: "Snacka om att lägga upp hela sitt liv på bänken. Han borde styra upp det." Hmmm...då undrar jag vad det var jag skulle styra upp. Grejerna på bänken eller mitt liv? Oavsett vad de syftade på så håller jag med. Men nu börjar det kanske ordna upp sig lite... har slängt ut lite krokar här på ön så det känns iaf hyffsat lovande. O sen känns det skönt att vara ifrån Fredrik lite. Vi har ju umgåtts konstant, så lite distans var just in time. Förhoppningsvis blir allt bättre när jag kommer tillbaks.

Nu blir det veckans:

Veckans låt: Charlotte Perrelli - Hero. Hoppsan...nu igen? Den borde iofs alltid vara veckans låt.

Veckans pryl: Digitalkamera. Jag älskar verkligen alla festbilder.

Veckans i-landsproblem: När man blir så mätt att man inte ens orkar sitta upp eller ens existera.

Veckans citat: Jenny i du är vad du äter säger: "Jag kommer kräkas av fetaost. Det vänder sig i magen bara jag tittar på det." Anna Skipper svarar: "Ja det är ju bra. Då kanske du går ner i vikt snabbare"

Veckans tanke: Bingo är nya onsdagsaktiviteten.

Veckans bubblare: Veckans färdmedel: Gotlandsbåten. Jag hatar den men den tar mig iaf hem.

Nu är det dags att göra något annat.

Tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0