Sol ute - Moln inne

Nu var det då klart. Väntar bara på att klockan ska bli 12 så att jag kan ta bussen till flyget och åka hem igen. Jag vill verkligen inte vara i Sthlm mer. Intervjun måste gå bra annars blir jag en ännu mer ledsen kille. Som min syster så bra beskriver det:

Ridå!

Vet inte vad jag ska säga, tycka eller tänka. Det är liksom bara disigt och tomt på något konstigt sätt. Jag kan inte gråta och jag kan absolut inte skratta. Det har inte varit särskillt bra den sista tiden..men att göra så.
    Nu behöver jag hålla mig sysselsatt...jävligt sysselsatt! Hur ska jag nu lyckas med det? Fan säger jag bara.... fan fan fan!

Kommentarer
Postat av: Mika

Kom hem till oss, vi tar hand om dig.

Love

2009-04-15 @ 15:14:51
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-15 @ 15:16:56
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Imorgon kommer jag o då ska vi va ute massor om dagarna i solen med ett glas vin (ellr 10) o mysa bort allt dumt i världen :) sounds good huh? :)

2009-04-15 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0