Påkörd

Jag känner mig fortfarande inte att jag har någon särskilld inspiration till att skriva någonting som handlar om något annat än det som hänt precis. Därför slänger jag in ytterligare ett inlägg från gamla bloggen. En liten tanke som fortfarande kommer upp i mitt huvud dagligen:

När jag går över ett övergångsställe och det kommer en bil så hoppas jag att den ska köra på mig. Är det konstigt? Jag vill inte att den ska köra på mig så jättehårt, bara lite löst så man åker omkull. Sen skulle man få slå på bilen och kanske hamna på sjukhuset för observation för att man har ont i axeln eller något. Kanske skulle man få lite pengar i ersättning också. Det kunde ju vara trevligt


Kommentarer
Postat av: sis

jag veeet! jag vill också...haha...är det fel på oss?

puss älskling

2009-04-20 @ 10:02:24
URL: http://sisolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0