Erikpriset 2008

Nu är jag här igen... det är ännu ett par timmar kvar tills jag ska jobba och en halvtimme tills Fredrik kommer hem. Så vad ska man göra? Datorn är ett utmärkt tidsfördriv!
Tänkte dela ut det än så länge okända Erikpriset som tilldelas nio olika kategorier:


Priset för 2008-års bästa film går till... Mamma Mia

Priset för 2008-års bästa låt går till... Charlotte Perrelli - Hero

Priset för 2008-års bästa TV-serie går till... Gossip Girl

Priset för 2008-års största mediapersonlighet går till... Carolina Gynning

Priset för 2008-års hunk går till... Mitch Hewer

Priset för 2008-års "varför har jag glömt det" går till... The Muppets Show

Priset för 2008-års mest uttjatade händelse går till... USA-valet

Priset för 2008-års mest fruktade comeback går till... Britney Spears

Priset för 2008-års bästa semesterort går till... Visby



Okej...nu framstår jag som mer gay än vad jag egentligen är...ABBA, Schlager, Gossip Girl, Gynning o Mitch... Eller vänta...det är ju mina grundstenar. Oops
Känner att jag borde förklara mig ang. Britney också. Britney Spears är en fruktansvärd och skabbig människa. Tyvär har alla hennes nya låtar varit oförskämt bra, dock inte tack vare Brittan själv. Vem som helst som hade gjort dem hade lyckats!

Slänger in ett litet klipp på Mitch så att alla kan få en fantastisk avslutning på 2008!

Enjoy


Kommentarer
Postat av: sis

Vem är denna fantastiskt vackra karl? Mumma!

Britney är faktiskt cool...och kommer alltid att vara. Dock inte lika coola som du och jag :D

Älskar dig bästa. Jag tror att 2009 kommer bli grymt, så Gott Nytt År!

Puss puss puss

2008-12-31 @ 18:47:34
URL: http://sisolainen.blogspot.com/
Postat av: sis

Vem är denna fantastiskt vackra karl? Mumma!

Britney är faktiskt cool...och kommer alltid att vara. Dock inte lika coola som du och jag :D

Älskar dig bästa. Jag tror att 2009 kommer bli grymt, så Gott Nytt År!

Puss puss puss

2008-12-31 @ 18:47:53
URL: http://sisolainen.blogspot.com/
Postat av: Elin

Haha gillar din blogg :) speciellt detta med Erikpriset 2008, skrv oftare!!

puss puss

2009-01-24 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0